torsdag den 27. november 2008

Noget af det tydligste jeg kan huske fra min tid i 6. klasse:

Jeg havde en kæreste, der hed Lise og hun var den første pige der viste mig sine bryster. Vi sad nede på hendes venindes værelse, så sagde veninden: "Du tør ikke vise ham dine bryster". Så sagde veninden til mig. "Du tør ikke se hendes bryster". Så sagde mig og Lise "jo vi gør". Så løftede Lise op i sin t-shirt meget hurgtigt. Hun havde ingen bh på, så jeg tror de havde indøvet nummeret. Og jeg tænker stadig: "Tænk hvis livet var så fantastisk igen".

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

pics?

Rasmus Palle Jepsen sagde ...

Martin, hvorfor skal du altid være så pædofil? Du ved jo tydligvis godt hvad visse danskere har lyst til at gøre ved dine kønsdele så.

Anonym sagde ...

Ja. De har lyst til at ae dem. Og "visse danskere" er selvfølgelig børnene.

Dalgaard sagde ...

Hahaha... hold KÆFT hvor sjovt!