torsdag den 27. november 2008

Rasmus
alder: 23
forlag: uden kontrakt
digte: 70
noveller: 4 (to ufærdige)
kortprosa: 14
styrker: sætninger, indlæg, at rime på kartofler
svagheder: teknik, hurtighed, cola

Interview:
Daniel: Føler du, at vi burde have stoppet lidt før
Rasmus: Nej, ikke hvis vi når 100 tekster.
Daniel: Er du imponeret over mine tekster indtil videre.
Rasmus: Nej, kun hvis du flytter til København.
Daniel: Okay. Hvad laver du når du ikke skrive indlæg herinde?
Rasmus: Jeg hører musik fra magasinet Rolling Stone's top 500 greatest songs of all time, drikker cola, spise kiks, kigger på gamle tekster, aftaler filmaften med Martin, undrer mig over hvem Laurent Pascal er. Du?
Daniel: Jeg ryger cigaretter, drikker kaffe, rydder op efter Aske, savner min kæresten, skriver sms'er til hende.
Rasmus: Det er da lidt klamt, er det ikke?
Daniel: Jo.
Martin: Jeg fumler druer.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

It's all true