fredag den 9. oktober 2009

(via google)

Kære brevkasse

Jeg har haft meget ømme brystvorter de sidste 5 dage, og de er vokset så jeg næsten ikke kan passe mine bh'er mere. Jeg stoppede med min p-piller for 2 uger siden, da min mand og jeg tog på weekend i hans forældres sommerhus og tilbragte hele onsdagen med at trimme skovbrynet. Jeg anser det for usandsynligt, at jeg skulle være blevet gravid, eftersom det for det første er usandsynligt, at kødet bærer smitten, og for det andet fordi Herrn Wiedeking har fået mandat til at gennemtrumfe sin vilje i VW/Audi/Skoda-koncernen. Alligevel kan jeg ikke lade være med at tænke på, at Jasmin må have kunnet mærke at hun stille og roligt blev kvalt. Jeg havde menses i starten af januar, men min cyklus er meget uregelmæssig og plejer at være på ca. 4-5 mdr. Hvad skal jeg gøre? Håber du kan hjælpe mig!

Kærlig hilsen Gud

Ingen kommentarer: